divendres, 4 de juliol del 2008

SUMA I CONTINUA

Presente un altre joc en el que ,al igual que en els d'entrenar la ment , es tracta de fer sumes. Procura marcar els números que sumen la quantitat exacta que tens a la dreta, quantes més caselles marques, millor. Ves amb compte amb els nombres baixos, què possiblement els necessitaras per a les quantitats més xicotetes. Si et queden moltes caselles per marcar et decomptaran punts. Apunta't la teua puntuació i intenta batre el teu propi record.
T'agrada?






3 comentaris:

pepecollado ha dit...

Toni de la Torre, em passa un meme estiuenc que consisteix a enumerar sis coses sense importància que ens fan feliços. Ací van les d’estiu, perquè per a l’hivern en tinc unes quantes més:

1.Caminar per voramar i arribar a tocar una roca –tots els anys la mateixa- que hi ha a l’escullera del meu poble
2.Encetar un meló d’Alger i que estiga en el seu punt.
3.Tindre temps per a anar en bicicleta per vells camins.
4.Tornar a estar amb alguns amics que ja fa més d’un any que no he vist.
5.Començar per enèsima vegada a ordenar fotografies.
6.Passejar amb la dona i la filla per on corre l’aire.

Segons que em diu Toni, les regles són: enllaçar amb la persona que ens convida, enumerar sis coses sense importància que ens fan feliços, fer constar les regles, triar sis persones que continuen amb el desafiament i, finalment, avisar-los amb un comentari al seu bloc.
Ara Em toca passar el testimoni a sis persones. Aprofitant els nous companys blocaires del taller de blocs i wikis, et convide a continuar el meme.
Este és el text publicat al meu bloc. Espere que t’animes a seguir-lo.
Bon estiu.

Anònim ha dit...

a la proxima els fare tots

Anònim ha dit...

el joc a sigut molt divertit